By: anuar rafizan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 8-Jan-2010 08:47 Email | Share | Bookmark
citer dah lapuk...~janji update~

[ya Rabbi..lamanya mama tak update...
bukan je bersawang fp ni..tp dah jd hutan rimba..
cite yg nak dipaparkan pun dah berkurun dok dlm laptop ni..
ni majlis kenduri aqiqah Muhammad Hafiyzariff bersama 2 lgi sepupu,Ahmad Hadifzahine dan Syazarwan...
selain tu,kenduri utk bakal cucu yg akan lahir utk 2010...kire cam lenggang peyut mak anie n mak atie sekali...
time ni papa belum lg fly g saudi...
malas la cite panjang2..tgok je la piccas yg ado ni...








memandangkan besday maktok tak bbrapa hari lg dr time kenduri ni..
kami plan utk celebrate in advance sbb terlanjur semua berkumpul sekali...
takde y spesel sgt,sbb siang tu dah makan menu kenduri..
cuma ade sebijik kek SR,KFC and PIZZA je..tp mmg licin la...
layan je la piccas kat bwh ek...









View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net