By: anuar rafizan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 14-Sep-2009 12:00 Email | Share | Bookmark
Progress zariff n with kakak 2 ainnur



Salam semua..
hari khamis lepas zariff gi klinik sebulan untuk timbang dan cucuk..
berat hero mama ni dah naik 4.1kg..wow..patutlah terasa sgt skg waktu nyusukan die..
Dari lahir sampai sekarang zariff memang tak banyak ragam..
lebih banyak tido dr berjaga...
malam pun kurang bangun,cuma utk menyusu je..
memang rehat tul mama ngan anak bujang sorang ni..

K la..malas nak cite banyak2..
layan je la piccas kat bawah ni...



ZARIFF YG DAH MAKIN BOLLAT DAN MONTELL






Ni lah peel kakak2 sekarang..sayang sgt ngan adik..
Keje asyik nak cium dan paling pantang bile mama nak snap gambar adik..
Sume mesti nak interpreme sekali..




Turn mama pulak nak interpreme..
Mama suh kakak yg snap gamba..tu yg ade kepala separuh la..blur la…
Tp ok la kan kakak dah pandai snap gamba..Cuma kene improve lagi



Last sekali..gamba 2 ainnur ngan hamper raya dari Mr Saji,owner umah yg kami sewa..
Die ni mmg baik hati..tiap kali raya mesti bagi hamper,kad raya…
Suke benar 2 ainnur ni dapat hamper tu, tak sempat nak tunjuk kat papa dah kene bukak ngan 2 ainnur ni…





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net