By: anuar rafizan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 9-May-2009 12:00 Email | Share | Bookmark
selamat hari ibu & xtiviti 2 ainnur





Quote:
kepada sahabat2 fp yg dikasihi..sudi2 kanlah ambik kad ucapan ni..n gantung kat umah masing2..sbg tanda persahabatan yg terjalin ini..moga kite semua sentiasa berbahgia bersama family tersayang..bukan untuk sehari ni saja tp..setiap masa n ketika dan selamanya..INSYAALLAH...


Salam untuk semua ibu2 fp yg dikasihi sekalian..
bersempena sambutan hari ibu...mama suke sekali nak wish kepada sahabat2 yg bergelar ibu..
SELAMAT HARI IBU...
moga kite semua mampu menjadi seorang ibu yg sempurna yg mampu mengasuh,mendidik anak2 amanah ALLAH dgn sebaiknye...InsyaALLAH..
sepatutnye takyah nak tggu hari ibu ni baru nak wish pun...
hari2 adalah hari ibu sbb tanggugjawab dan peranan kite sbg pengurus kuarga adalah tidak berpenghujung...
jadi tak salah kalau kite senantiasa mengingati setiap jasa dan keringat ibu2 setiap saat,setiap waktu dan setiap ketika....

dikesempatan ini,mama nak ucapkan selamat hari ibu MAK...
kepada mak mama yg terchenta..PN HJH FATIMAH BTE TOSIM...
terima kasih mak kerana melahirkan ezan ke dunia ini..
mengasuh,membelai,mendidik sehingga ezan mampu menjadi spt ezan hari ini...
semoga mak panjang umur,senantiasa dikurniakan ALLAH kesihatan yg baik...
gembira disamping abah tersayang,anak2 tercinta dan cucu2 yg ceria...
ezan tau,ucapan ni tak mampu membayar segala jasa mak membesarkan ezan..
namun ketahuilah oleh mu Mak..dalam hati ini Mak adalah antara insan paling penting dalam kehidupan ezan,lebih2 lg sejak ezan sendiri bergelar mama..

untuk MIL..PN MARDIATON BTE AHMAD...
terima kasih mak sbb mendidik,mengasuh anuar sehingga die mampu menjadi papa n suami terbaik untuk kami..
jasa mak membesarkan anuar tak mampu kami balas walau dgn segunung harta dunia..
hanya doa kami panjatkan agar mak berbahagia selalu...
dikurniakan kesihatan yg baik dan kegembiraan yg hakiki...











ni pulak xtviti 2 ainnur bile kat luar..
mula2 pusing satu porch kete tu naik beskal...
skg ni kakak dah pass bw beskal tu..kire dah dpt lesen P la...
tu pun sejak dpt beskal baru kaler purple ni...
kalau masih naik beskal kecik merah...(yg skg dah jatuh milik kepada ain... ) mmg tak pass2 le bwk beskal ni...


ain lak eksyen je dok atas beskal tu...tak gerak lagsung..
melainkan kalau kakak baik ati nak tolong tolak dr belakang...
mmg suka la ain smpai gelak besar..
tp kejap je la kakak tolak..pastu kene la ain dok atas beskal yg tak gerak sorang2..bile kakak dah mula kayuh beskal sendirik..



pas dah penat pusing2 bwk beskal...sure badan panas berpeluh...
ha..nilah kesukaan 2 ainnur ni...berendam dalam pool kecik derang..
pool kecik ni pemberian dr acik liya~mama eyrfan..thanks ye acik liya..
2 ainnur ni mmg suke sgt dok berendam dlm ni...yelah time2 panas gini mmg sesuai sgt..
kadang tu sampai kecut2 tngan tp still takmo naik umah...








View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net