By: anuar rafizan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 16-Dec-2008 08:28 Email | Share | Bookmark
Penyejuk hati yg bercahaya dan permata hati yg bercahaya



Itulah maksud nama anak2 mama yang dua ni...sorang tu penyejuk hati,lagi sorang permata hati..pasni...?????.. Sejak memenjak ni memang dua badek ni suke sangat posing..yang kakak lagi la macam2 expresi muka dia leh buat kalau mama tuju lensa kamera kat die...

mama pun suke gak bile anak2 mama suke kan...ialah dah ni je reta yg mama n papa ade,Mudah-mudahan anak2 mama akan jadi ape yang tersirat pada makna nama masing2 ye...mama tak harap harta berkoyan2,emas perak...yang mama harapkan hanyalah anak2 mama jadi manusia berguna,taat perintah ALLAH...dan akan membahagiakan hidup mama n papa setiap saat dan ketika...








View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net