By: anuar rafizan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 10-Dec-2008 14:06 Email | Share | Bookmark
Take 5...turn kakak ayu pulak

 
 



Mama air sirap kurang manis masuk botol satu ye....huhuh...bestnye pekena sirap nih...hilang haus kakak...


Alamak adik pun tumpang sekaki gak ek...

Quote:
Kakak ayu pulak dah 3taun setengah arini...beso dah anak2 mama ek kakak sekarang dah makin dengar cakap..boleh disuruh...dan YANG PALING BEST kakak pandai jaga adik ... mama suke sangat. ialah cam sekarang mama cbuk depan laptop,kakak la org suruhan mama untuk tengok2 kan adik...thanks ye kakak

Kakak suka sangat minum air sirap sekarang,dah tak mo lg minum susu...memang pun dulu kakak pun tak berapa nak minum susu tu..kekadang beli dutch lady 123 chocolate flavour 700gm tahan sampai 2bulan... best gak kan...jimat ckit..selamat duit papa.. tapi macamanapun pagi mesti secawan milo@nescafe@teh mesti kakak order ngan mama...

Kakak tetap peminat no 1 rancangan katun kat tv9 tu...takde sape leh lawan...(kecuali abg man makngah kot... ) dr kul 2.30ptg sampai la 5.30ptg kakak akan tercongok depan tv..rehat jap..sambung lg katun kat tv1 lak...pastu kat tv3...dah start berita baru kakak stop... nasib la tak pasang astro...kalau tak mau 24jam kakak dok depan tv tu...mau tensen mama takleh nak tengok cite lain...

sekarang ni kakak paling suke cium2 mama,papa n adik...siap bunyi mmmmmuah lagi..

mama pun suke bile kakak pandai tunjukkan rasa kasih sayang antara kite...moga kakak akan jadi kakak yg baik pada adik dan anak yang SOLEHAH taat perintah ALLAH,mama n papa...mama pun nak sayang kakak la....MMMMMMMUAAAAAHHHHHZZZ


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net