By: anuar rafizan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 2-Nov-2008 12:00 Email | Share | Bookmark
mari membaca bersama adik ain






Sekarang ni adik ain paling suka dengan buku..walau tak pandai baca tengok gamba pun jadik la dik ye.. ..kekadang tu kalau dok mintak papa@mama bacakan buku tapi tak dilayan siap berguling2 ngamuk.. bile dah ade buku kat tangan mulut pun mulalah bising..ntah apa2 bahasa kuar kononnye membaca la tu.. ..si kakak bile adik mula pegang buku dia barulah sibuk2 gak nak baca buku..malu la tu kat adik..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net