By: anuar rafizan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 9-Nov-2008 12:00 Email | Share | Bookmark
adik ain setaun 4bulan







Quote:
Sekejap je mase berlalu..sekarang adik ain dah setaun 4bulan..dah makin banyak peel baru,karenah pun dah macam2..sekarang ni adik dah boleh kuarkan beberapa patah perkataan baru selain mama,papa yang memang dah lama adik pandai sebut.. untuk memberitahu sesuatu samaada pada mama,papa mahupun kakak..antara perkataan yang adik dah boleh sebut..
nak=sambil sebut tunjuk kat benda yg adik nak..kadang tu siap dengan angguk kepala lagi..
yak =kalau adik dah buang 'tut'...
tatak=panggil kakak@nak bagitau rete benda kepunyaan kakak...
babai=lambai papa g keje sambil tangan pun skali melambai
babab=spongebob squarepant..siap boleh ikut nyanyi sama kalau dengar lagu theme cite ni..mama mmg guna untuk ringtone untuk hp..
antara hobi adik sekarang ni,dok tolak kerusi kecik kakak pastu letak depan pintu depan..sambil berdiri pegang grill pintu dok babai..tak tau nak babai sapa..
Gigi adik sekarang dah ade 8batang,4atas 4bawah..
last month timbang adik baru 8kg..tinggi..74cm..
Sekarang ni,kalau kakak dok mintak nak susu,dia pun skali oder ngan mama..siap la kalau mama tak buatkan skali..berguling-guling tunjuk perasaan..
adik sekarang paling suka dengan buku..pantang jumpa buku mesti suh mama@papa bacakan..kalau tak pun dia dok baca sendiri tapi bahasa yang kuar ntah apa2 ntah la..
Perangai adik yang memeningkan kepala mama n papa sekarang..kalau g shopping,ape yang adik nak kalau tak bagi terus melalak kat situ gak..pening..pening..

tapi paling seronok sekarang..bile adik dah boleh dok main sama ngan kakak..dah jarang la gaduh..sesekali tu..mmg adat la..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net