By: anuar rafizan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 13-Sep-2008 08:53 Email | Share | Bookmark
petang bersama kakak & adik




petang adalah waktu yang ditunggu-tunggu adik & kakak untuk main kat luar..hari ni kebetulan papa nak betulkan sitbelt kete..suka la adik tu..sume tempat dia jelajah..maklum la baru dapat kaki..tempat dituju paip air..kakak pulak dok main bola sorang-sorang..seronoknya ngabiskan waktu bersama puteri2 kesayangan mama ni...




Ni mase yang lain,waktu petang gak..waktu pose ni,bile dah petang n mama dah siapkan makanan berbuka apa lagi melepak la kat luar umah..adik la orang paling excited sekali..bile nampak mama amik tudung,dia pun sekali cari tudung n sibuk suh mama pakaikan..best gak tengok gelagat anak-anak mama..adik ni eksyen je dok atas beskal..kaki pun tak sampai nak pijak kayuh tu..bile main bola yang mama tak suka si adik suke peluk kadang sapu muka dengan bola yang kotor tu.. apa pun mama gembira dapat menghabiskan masa bersama anak2 mama..KEBAHAGIAAN MAMA ADALAH BERSAMA ANAK2 MAMA N PAPA TERSAYANG...Luv u all so much..mmmmmuah!!


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net