By: anuar rafizan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 10-Aug-2008 12:00 Email | Share | Bookmark
Mama's family..



lama dah sebenarnya gamba ni,mase 1st time mama n papa raya sbg suami isteri.mase ni mama tengah pregnant kakak dalam 3bln kot..heheh kakak Balqis pun masih dalam perut makngah yang dok kat kiri sekali..kat sini yang takde cuma pakngah je,sb dia dah keje mase tu..eh lupa,hero maklong pun belum ada lagi si izul..

ni mama nak kenalkan,yang kiri sekali tu makngah,pastu maklong,paklong,paman padil..ha,baju meroon tu yang sengih lebar tu,sapa lagi kalau bukan papa yang sentiasa di sisi mama..duduk pulak dari kiri mak ati,maktok,atok n mak ani..mak ani n mak atie ni kembar..yang duduk pulak,hero makngah abang luqman,kakak sanah,Mak aza,mak usu n kakak mira..sorang lagi anak makngah meninggal mase umur 5bln sb sakit meningitis,anas Tirmizi..



[b]ni pulak gambar 1st time kakak raya,mase tu kakak dah 3bulan..baru pandai meniarap..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net